Alla inlägg den 31 maj 2016

Av Lena Carlsson - 31 maj 2016 15:22

Nu ska jag bara skriva lite om att jag var ute med vovve Daisy idag på förmiddagen. Jag sa till henne att vi bara skulle gå en kort runda och sen raka vägen hem, min tanke var till sjön, svalka oss och sen hem. Men när hon varit en kortis i sjön så var hon väl uppfriskad för först skulle hon gå till mattes tänkarsten, och sen skulle vi gå banvallen hem. Men när vi gått en bit där så insåg till och med hon att det var för varmt så det gick inte, så vi vände och gick till sjön igen. Jag sa att nu måste hon gå i och lapa ordentligt, "annars slänger jag i dig". Men det slapp jag för hon gick en bra bit ut och drack sig otörstig.

Sen gick vi verkligen direkt hem, Daisy verkade varm ändå men det var kanske värre med mig för när hon väl var hemma och jag satte fram en skål med nytt friskt vatten så tittade hon på mig som "men vad i hela friden ska jag med det till?".

Nåja, då var det nog inte så farligt med henne! Jag däremot var svettig och torr i halsen, men jag har ju två mil till duschen, och så ska jag kanske gå ut med en hund till idag. Hoppas verkligen de kommer och monterar det sista i badrummet denna veckan.

Annars sitter jag bara här och har tråkigt idag. Skulle vilja ge mig ut någonstans och fika men var? Gärna till sjön så jag kan svalka mig men där är väl fullt med folk. Och vad ska jag där och ta plats, jag kan ju vara hemma? Sitta ute på trappan. Det kan jag ju.


Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards