Alla inlägg under juni 2016

Av Lena Carlsson - 16 juni 2016 12:10

Undrar just vem det var som ringde till mig förut? Tre signaler var för lite för att jag skulle hinna masa mig fram ända till telefonen, hihi. När jag kom fram var det pålagt. Men tror ändå att det var någon försäljare för det tutade lite konstigt. Jag la på illa kvickt.

Nu har det för andra gången sett ut att lösa sig med det där INT Förbrukningsartiklar. De har svarat via mail att jag varit en dubblett och att de nu tagit bort min order. Å andra sidan har de redan förut skrivit att de makulerat ordern, det var den 27/4 redan, och trots det har de sedan skickat mig per brev, tre påminnelser och en inkasso-fordran. Så jag svarade dem att jag hoppades att jag nu var helt ute ur deras rullor och kunde bortse från detta. Jag har också skrivit ett mail till kronofogden för nu är det ju bra nära att komma dit känns det som (det är väl steget efter inkasso), de svarade att det nog inte var något för dem men jag fick ändå några tips på vad jag kunde göra om INT gick längre. De skrev också att jag skulle läsa deras sida gällande bluffakturor.

Jag har aldrig haft med kronis att göra, och vill då verkligen inte ha det pga en sketen telefonförsäljare!!!

Nu sitter jag och suktar efter förmiddagskaffe, klockan är 12:18. Varför fixar jag inte det då, istället för att sitta här!!   Haha ja en bra fråga.

Förut var Horace Engdahl på tv. Han var riktigt intressant. Han har just kommit ut med en ny bok, jag får en känsla av att jag vill läsa den. Problemet är att jag däremot inte vill äga den.   Jag skulle också vilja köra ner till Blekinge idag. Varför gör jag inte det då, jo för att det finns nog att göra hemma. Simple as that. Trots värmen så har jag sjumila-gräs runt staketet som jag behöver klippa. Problemet är att jag tycker att trimmern är lite läskig, så jag lär väl få klippa för hand som förra året. Nu måste jag ha kaffe.


Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards