Alla inlägg under oktober 2021

Av Lena Carlsson - 4 oktober 2021 23:28

Det var ju roligt / konstigt att detta fungerade i alla fall. Facebook gör det iaf inte. Inte på datorn och definitivt inte på mobilen. Det är väl som straff för att jag såg fram emot att bara sitta med mobilen ikväll och vila mig efter att ha jobba helg plus idag. Nu har jag malt i mig dagens kanelbulle (modell mega). Jo jag vet att det var sent men först jobbade jag, sen var jag på kaffe hos IG och lämnade en kludd surdeg. När jag kom hem därifrån så var det inte mer än en timme tills vi skulle iväg till kören. Så det fick bli först efter den. Fast först försökte jag som sagt komma in på fb på mobilen, och sen uppdaterade jag programvaran där. Lika dumt det förstås för felet satt inte där. Jag får väl ta en tur in till Grand Samarkand i morgon om det inte rättat till sig. Fyra mil enkel resa bara för det.

Tur jag har mitt knäppande öra så jag har nån sorts underhållning.

Jag funderar på en kopp kaffe till.

Vad jag blev trött på en gång. Kanske borde gå och sätta mig på hela ryggen.

Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards