Alla inlägg den 1 juli 2020

Av Lena Carlsson - 1 juli 2020 16:27

Förut idag så var det fnys på näsan igen: någon tyckte att jag gillar Kiss för mycket och en kompis gillar Queen för mycket. Jamen vilka ska vi gilla då? Finns de som översätter KISS med Kids In Satans Service, vill påpeka att det betyder det INTE. Det betyder vad det står.   

Och man kan ju undra vad de får Queen till att betyda då eller vara en förkortning av? Skulle vara intressant att höra faktiskt!

Jag sa att skillnaden är bl.a att MH har träffat de i Queen. Svar på det: hua.

Jamen vad är det för fel ??? Jag har med köpt biljett till Meet & Greet om nu K hade kommit till Göteborg. Nu gjorde de inte det men det är en annan femma. Tänk att få komma in bakom scenen och komma så nära dem, få ta i deras grejer, se kläderna och kanske råka peta på någon av dem... jag har lite planer för de där 3 sekunderna när de tar kortet...gäller att planera i förväg för då har man ingen betänketid.

Kizz gör mig glad, det är den sorgliga sanningen. Jag blir inte glad av Trio me' Bumba eller Tommy Körberg.

Jag får nog tillstå att jag blir inte glad av kören heller. Särskilt inte nu när vi har gått i stå. OK inte körens fel men vi har tragglat samma sånger i två år utan att komma ur fläcken, och nu blev konserten inställd, så nu ska vi ha den våren 2021. Vad betyder det, jo vi ska traggla dem ett år till . Vi drar igång i augusti, utomhus och vi vet inte ens var vi ska vara. Himla bra början faktiskt.

I morgon börjar jag jobba igen efter en veckas semester och 3 dagar ledigt. Sen ska jag jobba 3 veckor innan jag går på semester igen. Det känns minsann bra det. För då när de som har semester nu, kommer tillbaka, så går jag. Haha! Förra veckan hade jag ju semester enkom för Kiss' skull. Och denna veckan skulle jag varit hundvakt om allting varit som vanligt. Men istället fick jag 3 dagar ledigt att vila upp mig på efter semestern. Fast det har jag inte gjort. Undrar när jag ska vila egentligen? Lägger mig konstant sent och stiger upp tidigt, nu på sommaren kan det ju vara så att morgonen är sådär överjordiskt vacker att man bara måste ge sig ut vid fyra, fem. Och så var det en natt till som blev kortkort och man får vara trött en dag till. Nu ska jag grädda våfflor, värma kaffe och spela Kiss på spotify. Om jag får. Kanske borde gå ut med en förfrågan på Facebook först.

Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards