Alla inlägg den 19 augusti 2021

Av Lena Carlsson - 19 augusti 2021 22:56

Igår kravlade en mördarsnigel omkring på bilen, så idag har jag tvättat bilen i "maskin". Så nu är åtminstone bilen ren. 

Jaha nu ökar c-19 - bland de ovaxxade! Lite skadeglädje där ju... Så märkvärdigt var det ju inte att vaccinera sig. Annars är livet rätt visset. Även om det flyter lättare på jobbet nu när de ordinarie är tillbaka, inget fel på sommarjobbarna men de gav ju inte medicin... I Karlavagnen ikväll ska man tala om vad varit ett starkt ögonblick i sommar. Tänk om jag skrev och sa "att jag blev tvångsförflyttad på jobbet". Men det är inte sånt de vill ha, det ska vara glatt det man berättar. 

I morgon ska det bli marknad här igen i alla fall, och det ser jag fram emot! Och på lördag ska jag få hem kräftor. Enda spektaklet är att tv:n är död igen, och VHS skulle kommit måndag, tisdag, onsdag - och idag, för att fixa den. Och i morgon är det mitt dumma fel att de inte kan komma, som vanligt. Kanske, kanske, får jag ta kräftorna under armen och bege mig till P-ås. Eller sparar jag kräftorna tills jag kommer hem, haha! 


Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards