Alla inlägg den 11 april 2016

Av Lena Carlsson - 11 april 2016 13:22

Bara för att jag skaffat en ny blogg, en sur-blogg, behöver jag ju inte glömma den här!

Jag är ju, som jag också skrivit i den andra, inte sur varje dag. Som väl är. Jo lite då, men allt kan man inte skriva om. Med tanke på vilka som läser den andra så kan saker missuppfattas. Det är det knepiga med att folk absolut även vill skriva en sur-blogg! Jag som var så säker på att den skulle jag få ha ifred! De har till och med gillat den. Stollar. Nåja men de tröttnar nog snart, jag tjatar ju mest om mitt knäppande öra. Så värst mycket mer som stör har jag ju inte.

Jag sökte på google förut, recept på chokladbollar. Summa träffar: 272 000 st. Det var bara att välja så att säga! Hittade också en banankolakaka som jag kanske testar någon dag.

Usch, jag har inte gjort knappt något idag av det jag tänkt göra. Å andra sidan var det för kallt ute! Kan vi ju säga! Men lite surt är det. Får hoppas på att de kommer och hämtar tunnan med trädgårdsskräp denna veckan, så blir det lättare att ta ett nytt ryck i trädgården när jag kan häva ett nytt lass i den tunnan. Just nu är den så fullproppad att locket knappt går på.

Fåglarna putsar och putsar fjädrarna. Som sagt så är det väl trevligt att fälla rena fjädrar, och så har de gjort ett bra underarbete när de nya kommer! Hahaha!   



Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards