Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Lena Carlsson - 9 mars 2016 11:35

Jag var drullig och glömde mitt lösenord till bloggen totalt, och jag har haft så mycket att skriva om men inte haft någonstans att skriva det! Men nu äntligen som sagt, är jag här igen.

Man får nog inte blogga så sällan att man glömmer lösenordet. Å andra sidan har jag haft två argbloggar, och dem har jag också glömt lösenordet på, men det är väl närmast positivt. Där skrev jag om folk hur som helst så inte kunde jag ju ge ut namnet på den heller...

Nu har jag ett nytt krångeli-krångel lösenord men ska byta det till någon jag - hmmm! - kommer ihåg i bästa fall! Undrar lite förresten varför de som säger att de läser min blogg, inte sagt något om att jag inte skrivit något? Hahaha! Å andra sidan har de ju sluppit en massa gnissel från min sida... Gnissel jag fått behålla för mig själv.

Nu ska jag ta mitt elvakaffe, klockan är tjugo i tolv. Snart är brödet klart som jag har i ugnen, undrar hur det blev för det kom i både för mycket jäst (vilket iofs inte brukar göra något) och för mycket mjöl (vilket kan göra mer).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du göra om din släkting i USA blev kär i och flyttade ihop med en riktig rockstjärna?
 Falla död ner. På fullt allvar
 Typ dö
 Bli så lycklig så jag inte visste vad. Genast åka dit!
 Säga upp bekantskapen på alla håll dit
 Iaf "inte vara hemma" ifall de kom hit
 Hoppas att det fattas folk på jobbet om de kommer hit
 Själv flytta till hemlig ort
 Vilken dålig fråga! Kan du ingen om allsånger?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards